De bestreber seg på å kartlegge mine behov. De tilpasser seg særtrekkene i min virksomhet / mitt prosjekt. De ber meg si min mening og angi tilfredshetsgrad - den overstiger ofte mine forventninger.
Empati og nærhet
De prøver til enhver tid og under alle omstendigheter å sette seg i mitt sted. Jeg føler respekt og omtanke i mine relasjoner med dem. Det dreier seg om en lokal bedrift som støttes av et multinasjonalt europeisk selskap som er sterkt etablert på det nasjonale territoriet.
Sammen når vi lengre
Dette er deres motto, og de praktiserer det hver dag. Mine prosjekter, målsettinger og ambisjoner er også deres. Deres produkter og tjenester er av kjent kvalitet. De gjør øyeblikkelig alle utfordringer og problemer om til en mulighet for forbedring og kundelojalitet.
Sikkerhet
Jeg kan sove trygt. Jeg vet at deres personale, utstyr og prosesser tilbyr den største sikkerhetsgarantien for mine prosjekter/arbeider. Sikkerheten er en integrert del av deres produkter og tjenester.
Sosialt ansvar
Selskapet er en referansebedrift når det gjelder sosialt ansvar. Det er for øvrig medlem av Verdenspakten og oppdaterer sin rapport hvert år. Det opprettholder sin ISO 14006-sertifisering, og er bransjens første bedrift som har mottatt Økodesign-sertifiseringen. Bedriften bevilger hvert år en del av fortjenesten til lokale prosjekter i regionene der den er etablert, samt til prosjekter som utvikles av MUNDUKIDE-stiftelsen i den tredje verden.
Organisasjon av fagfolk
Min kontakt med de forskjellige ansatte i bedriften munner alltid ut i et ensartet svar som jeg er svært tilfreds med. Dette er en bedrift av kvalifiserte fagfolk med en kompetanse som gjør at merket og engasjementet opprettholdes på et høyt nivå. De er stolte av å tilhøre ORONA, og viser det. De har stor tillit til hverandre og til organisasjonen.
Tillit
Deres produkter er kjent for sin pålitelighet på markedet. Jeg har lært å få tillit til dem. De ga gode svar og ypperlig service når jeg trengte det mest. Jeg føler at de lytter til meg og hjelper uten at det blir tyngende for meg.
Etikk og lojalitet
Selv deres selgere er oppriktige og ærlige, noe som er ingen selvfølge i denne sektoren. De gir et plettfritt bilde på profesjonalisme og ærlighet. De tar lovgivningen svært alvorlig. Jeg registrerer at de bestreber seg på å skape og opprettholde en langsiktig relasjon og forsvare mine interesser og synspunkter i deres bedrift, med en spesiell lojalitet overfor meg og min bedrift.
Kapasitet og svartid
Det er aldri nødvendig å mase på dem, og de kommer alltid når de skal. De besvarer mitt spørsmål så raskt som mulig, uansett hva som må skje for å behandle det.
Tilpasning
Deres organisasjon later til å være innrettet på å løse problemene og oppfylle behovene som jeg til enhver tid står overfor. De gjør reelle anstrengelser for å tilpasse seg og gjør alt de kan for å unngå å svare at "det er umulig", selv om dette ofte betyr høyere priser og/eller lengre frister.